dinsdag 27 augustus 2013

DIY glitterpotje.

Hoi!

Vandaag iets heel simpels: een DIY glitterpotje!
Het is superleuk om te maken, en ook nog eens heel makkelijk. Dit heb je nodig:














Een jampotje of een ander glazen potje.















Een lijmspray. Het moet echt een spray zijn, want anders plakken de glitters niet gelijkmatig vast!















En een potje glitters! Je kunt ook allemaal kleine buisjes met glitters kopen, maar ik dacht dat zo'n potje wat handiger zou zijn.


Hoe doe je het:
Het is eigenlijk heel simpel. Je pakt het potje, je sprayt lijm aan de binnenkant en strooit er wat glitters in. Je kan 1 kleur gebruiken, maar ook allemaal verschillende kleuren. Als je het leuk vindt kun je ook een hartje of een ander figuurtje uit een stuk papier knippen en dat aan de binnenkant vastplakken en dan de glitters erin gooien. Dan heeft het figuurtje geen glitters maar de rest van het potje wel. Ik en mijn vriendin hebben dit geprobeerd, maar dat is helaas mislukt. Als het wel lukt, ziet het er heel leuk uit en kun je er een nep-waxinelichtje inzetten. Dat geeft een ontzettend leuk effect! Maar je kunt er bijvoorbeeld ook je make-up kwasten in doen, of wat gekleurde steentjes. Doe gewoon wat jij leuk vind!
Dit is het resultaat van mijn vriendin's glitterpotje:













Is het niet ontzettend schattig?

En dit is mijn resultaat:














Ik heb een lege Nutella pot gebruikt.


Hopelijk was dit een leuke DIY. Ik ben wel van plan meer DIY's te maken. Het is gewoon leuk om creatief bezig te zijn :)
Dit idee heb ik trouwens van de youtuber Macbarbie07.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten