maandag 26 augustus 2013

Lippenstift Action / MAX Make-Up.

Hey!

Dit keer iets over de Action lippenstiften, oftewel het make-up merk MAX. Ik heb ze een poosje geleden gekocht, en ik heb ze ook al een aantal keren gebruikt.















Dit zijn ze, een vurige rode en een felroze.















De rode heet Retro Red en de roze Hot Pink.















(Helaas ben ik geen expert in het aanbrengen van lipsticks, dus vandaar dat het er een beetje slordig uitziet..) Dit is de kleur Hot Pink op mijn lippen. Hij is erg mooi, maar wel een tikje gewaagd. Als je van felroze kleuren houdt en het ook durft te dragen, is deze echt wat voor jou. Ik vind hem echter iets te gewaagd, dus ik zou hem niet in het openbaar durven te dragen.















(Ook hier weer slordig aangebracht, sorry..)
Hier heb ik de kleur Retro Red op mijn lippen. Deze vind ik nog meer gewaagd dan de roze. Ik zou deze daarom net zoals de vorige nooit in het openbaar durven dragen, maar buiten dat vind ik hem erg mooi.


De lipsticks zijn er in nog meer kleuren en zitten per 2 verpakt. Ze zijn 89 cent en voor die prijs kun je er niks van zeggen. Ze blijven ongeveer 2 tot 3 uur zitten zonder eten en drinken, dat is niet extreem lang, maar verder zijn ze prima.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten